Logo Hegoa
Bideoa txertatu
443 ikus-entzule | 10:04 minutu
Iturria: Hegoa Multimedia

Repensando conceptos. Prácticas y sentidos en las estrategias económico alternativas desde el cotidiano de las mujeres en la selva central del Perú

Antolaketa: Hegoa eta Seminario de Economía Social, Solidaria y Popular de la Facultad de Ciencias Sociales de la Universidad Nacional Mayor de San Marcos (Perú)
Mota: Resúmenes de eventos y proyectos
Seriea(k): Pensamientos Críticos
Grabazio-data: 2020ko ekainaren 1a
Argitaratze-data: 2021eko martxoaren 15a
Hizkuntza(k): español

El documental recoge la experiencia de dos cooperativas agrarias de mujeres en la selva central del Perú y los aprendizajes por ellas generados en el marco del Buen Vivir/ Peruko oihan zentraleko emakumeen bi nekazari-kooperatibaren esperientzia eta horiek Bizitze Ona esparruan sortutako ikasketak biltzen dira ikus-entzunezko honetan.

Gako-hitzak

Peru, emakumea, elkarrizketak, Org. mujeres, feminismoak, bizitze ona, Economía social, Economía solidaria